MAN med dobling av garantitiden

MAN Truck & Bus AG lanserer en dobling av garantitiden – fra 12 til hele 24 måneder på service og MAN-deler

MAN Truck & Bus Norge gir nå 2-års fabrikkgaranti på alle originale MAN-deler, både nye og brukte. 2-års garantien gjelder for selve delen, for den medfølgende arbeidstiden og for tilleggsmateriale. Den utvidede garantien gjelder også når reparasjonen skjer på et autorisert MAN-verksted i utlandet.

MAN-originaldeler
MANs originale reservedeler produseres etter MANs retningslinjer og kontrolleres grundig for å sikre overholdelsen av MANs strenge standarder. Bruk av originale reservedeler er den beste garantien mot uforutsette driftsstopp og driftsomkostninger.

Samvittigheten på plass med MAN EcoLine
Spar penger og samtidig miljøet med MAN-originaldeler EcoLine.

EcoLine er brukte MAN-originaldeler som har blitt overhalt. På grunn av denne intensive bearbeidingen tilsvarer kvaliteten på EcoLine-deler kvaliteten til en ny MAN-del. I tillegg drar du naturligvis nytte av den samme utvidede garantien som ved nye MAN originaldeler.

2-års garantien gjelder altså for både nye og brukte originale deler fra MAN, og kostnader relatert til bytte av deler, inkludert arbeidstid.

MAN er en av verdens ledende produsenter av lastebiler til transport og distribusjon, og den nest største lastebilprodusenten i Europa. Vi har oppnådd vår posisjon gjennom innovativ tenkning og konstant utvikling av eksisterende teknologi. Samtidig har MAN lagt vekt på et fleksibelt produktprogram, som tar hensyn til både sjåfør, bileier og miljø. Over hele verden står derfor MAN i dag for lastebiler med god komfort og sikkerhet, optimal driftsøkonomi og minimal miljøbelastning.

Tom T.

Tom Terjesen er født i Kristiansand, men bor nå på Tromøya i Arendal. Begynte tidlig å få interessen for trykt media. Var løpegutt i avisen Sørlandet. Flyttet som 12 åring til Kvinesdal og begynte umiddelbart som ung frilanser for avisen Agder. Som 19 åring flyttet han til Høvåg og var med på oppbyggingen av Høvågavisa. Senere har han vært frilanser for en rekke tidsskrifter landet over. 2002 grunnlag han Bussmagasinet som i dag er landets største og viktigste fagtidsskrift for bussbransjen. Han er også president i den internasjonale Bus & Coach jury.