Anbefaler bussway
Forleden ble kvalitetssikringsrapporten (KS1) for KVU på Nord-Jæren lagt fram. Her tilrår ein ei vidare utgreiing av både bil og buss/jernbane-konseptet, men ikkje bybanekonseptet.
Kvalitetssikringsgruppa meiner det er knytt større fleksibilitet til utbygging og drift av transportløysingar i det bilbaserte konseptet enn i buss og jernbanekonseptet, og at begge desse konsepta er vurdert som meir fleksible enn bybanekonseptet.
– KSG (Kvalitetssikringsgruppa, red.anm.) rangerer det bilbaserte konseptet høyest, men anbefaler videre utredning av både det bilbaserte og det buss- og jernbanebaserte konseptet, står det i rapporten.
Kvalitetssikringsgruppa stiller spørsmål ved at KVU’en tilrår å gå vidare med bybanekonseptet, utan at dei samfunnsøkonomiske konsekvensane blir drøfta.
Nytt, optimalt konsept Rapporten seier at ein må gjennomføre nye analysar for å kome fra til eit optimalt konsept.
– Det må etableres en organisasjon, prioriteringsstrategi og risikostyring for å sikre riktige prioriteringer og valg. Etter KSGs vurdering gjenstår det en del arbeid for å komme frem til et optimalt konsept, står det i rapporten.
Kvalitetssikringa er gjort av Det norske Veritas, Advansia AS og Samfunns- og Næringslivsforskning AS.
Avdelingsdirektør for Vegavdeling Rogaland, Astrid Eide, er kjent med rapporten.
– Vi registrerer kva som kjem fram i rapporten. Men no er det opp til regjeringa å behandle saka, seier Astrid Eide.