Forenkler hverdagen til Nettbuss
Nettbuss AS, en av de største nordiske busselskapene, tar ytterliger et steg fremover med oppgraderingen til Giro sin Hastus 2016. Nettbuss har benyttes seg av Hastus programvareløsning – med regelmessige oppgraderinger – siden 1996 for å optimalisere planlegging og drift.
De viktigste nye funksjonene som Nettbuss ønsker å dra nytte av denne siste oppgraderingen er forbedringer til 2016 selvbetjenings-modulen. Nå optimalisert for bruk på enheter med berørings funksjoner – for eksempel Ipad – selvbetjenings-modulen lar de ansatte få webbasert tilgang til ulike Hastus funksjonalitet, noe som gir en sikker og praktisk måte å gi og motta informasjon eller bytte jobb eller ferier.
– Vi er blitt godt vant til Hastus og det er viktig for oss å holde vår installasjon oppdatert, sier Harald Ursin Knudsen, prosjektleder hos Nettbuss AS.
– Vi ser spesielt fram til de ekstra fordelene av selvbetjenings-modulen, som vi tror vil bli verdsatt av våre sjåfører for å gi dem rask og enkel tilgang til informasjon om sine daglige oppgaver.
– Denne kontrakten vi har med Nettbuss understreker det sterke forholdet som busselskapet og giro har bygget opp i nesten tjue år, uttalte Odd-Jørgen Sagdahl som er Giro ansvarlig for det nordiske markedet.
– Vi er overbevist om at de nye funksjonene i Hastus 2016 vil vise seg verdifullt for Nettbuss. At det fortsetter å håndtere kompleksiteten i sin virksomhet, opprettholde medarbeidertilfredshet og i å holde tritt med markedets forventede utvikling.