Fortsatt fullt setra-program hos RSA Buss

Geir Våme hos RSA presiserer at de fremdeles selger fra et komplett Setra-program. Den eneste forskjellen nå er at Setra-forhandleren ikke arbeider med anbuds-tilbud, noe de i samarbeid med Evobus GmbH har overlatt til Bertel O. Steen.

– Det er viktig for våre kunder å vite at vi ikke aktivt arbeider med anbudsbusser og at vi har i samarbeid med Evobuss GmbH latt Bertel O. Steen AS få selge disse bussene, presiserer salgssjef for Setra-bussene i Norge, Geir Våme hos RSA Buss.

Alle modeller hos RSA Buss
Våme benytter samtidig anledningen til å presiserer at RSA fremdeles har muligheten til å selge fra hele Setra sitt bussprogram, også modellene ÜL og LE Business.
– Vi har fremdeles full anledning til å selge disse produktene til våre kunder, sier Våme.
Kundene som allerede har erfaring med rutebussene til Setra har bare gode ord å melde tilbake om. De nevner blant annet at isolering og varmepakke er bedre i Setra, enn flere andre konkurrerende merker.

Anbudsbusser
Modellene som Bertel O. Steen har fått inn i sitt modellprogram gjelder ÜL- og LE modellene i lengder fra 10.8 meter til den nye 14 meter S-418 LE Business, modeller som for det meste regnes som anbudsbusser.

Tom T.

Tom Terjesen er født i Kristiansand, men bor nå på Tromøya i Arendal. Begynte tidlig å få interessen for trykt media. Var løpegutt i avisen Sørlandet. Flyttet som 12 åring til Kvinesdal og begynte umiddelbart som ung frilanser for avisen Agder. Som 19 åring flyttet han til Høvåg og var med på oppbyggingen av Høvågavisa. Senere har han vært frilanser for en rekke tidsskrifter landet over. 2002 grunnlag han Bussmagasinet som i dag er landets største og viktigste fagtidsskrift for bussbransjen. Han er også president i den internasjonale Bus & Coach jury.